טיפולי שורש

מטופלים רבים המגיעים אלינו ובפיהם תלונה על כאבי שיניים מציקים שלא נותנים מנוח. ישנם מטופלים מגיעים אל מרפאת האלה בקריית השרון ואשר נזקקים לטיפולי שורש. אנו מטפלים גם בילדים אך עיקר המטופלים שלנו בנושא זה הינם מבוגרים. לא ניתן להכחיש כי הרבה מטופלים חוששים מן הטיפול אולם חשוב להרגיע. כאשר אתם נמצאים בידיים טובות (ואצלנו אתם נמצאים בידיים מאוד טובות ומנוסות), לא תרגישו כאב או אי נוחות בשל הטיפול ותוכלו סוף סוף להיפטר מן הכאבים המציקים לכם. לאחר הטיפול תוכלו שוב ללעוס ללא חשש.

מתי צריכים טיפול שורש

המטופלים שלנו מרבים לשאול אותנו, מתי בעצם צריך טיפול שורש? האם לא ניתן להספק בסתימה? כמובן, השאיפה של רופא השיניים היא לבצע את הטיפול הכי שמרני שאפשר, כלומר זה שפוגע הכי מעט בשן הטבעית שלכם. אולם לפעמים העששת כבר הספיקה לחדור לעומק מוך השן ולפעמים הפגיעה בשן היא כזאת שרק טיפול שורש יהיה אפשרי.

טיפול השורש, כך מסבירים הרופאים המנוסים ממרפאת האלה, הוא אכן טיפול יותר יסודי והוא מצריך בדרך כלל יותר זמן לעומת סתימה רגילה. אבל חשוב לזכור כי זהו טיפול חשוב מאוד, שמטרתו להציל כמה שיותר מרקמת השן ולאפשר לכם להימנע מנזק נוסף לשן הזאת או לשיניים הסמוכות. לאחר הטיפול, שמים סוף לכאבים ולאי הנוחות שהם תוצאה ישירה של דלקות וזיהומים שפגעו בשן ולעיתים גם בשורש. את אופי הטיפול קובע רופא השיניים אך ורק לאחר מפגש עם המטופל.

אצלנו המטופל תמיד במרכז

אצלנו, במרפאת האלה, המטופל נמצא במרכז. אנו מקפידים מאוד להעניק לא רק טיפולי שורש מקצועיים לחלוטין אלא גם להעניק אווירה רגועה ומשפחתית. לרשות לקוחותינו צוות רופאים מנוסים מאוד, אשר מספקים איכות וסטנדרטים גבוהים למען השקט הנפשי שלכם. במרפאה, בהנהלת דר' אברהם ראובן, רופאי שיניים וותיקים ומנוסים שיודעים להציע את כל סוגי הטיפולים תחת קורת גג אחת. על מנת שלא תסבלו מכאבי שיניים, דלקות ואי נוחות, בואו בהקדם. אנו נשמח לארח אתכם במרפאתנו ולהעניק לכם טיפול מסור מא' ועד ת', טיפול אישי ומקצועי.